گزارش روابط عمومی سندیکای تولیدکنندگان لوله و پروفیل در مورد سمینار مورخ 11/2/98

 

در ابتدا این نشست مهندس باقر دزفولی کارشناس صنایع فولاد  و قائم مقام و عضو هیات مدیره سابق صندوق ضمانت صادرات , مسئله ریسک را از جمله  بزرگ‌ترین مشکل صادرات کشور بیان کرد و گفت: متاسفانه مسئله واردات و جذابیت آن اجازه نداده خدمات سازمانهای حمایتی و تشویقی‌ صادراتی که توسط دولت طراحی و تدارک شده , خود را در جامعه تجاری کشور  نشان دهد.

مهندس دزفولی این نشست را یکی از راه‌های آشنایی با خدمات سازمان توسعه صادرات و بانک توسعه صادرات برشمرد و افزود: در این سمینار شرح مختصری از  وظایف  و نقش آنها در مسئله صادرات بیان می‌شود.

وی ادامه داد: متاسفانه وظایف صندوق ضمانت صادرات در موضوع صادرات و خدماتی که در کنار سازمان‌های بین المللی بیمه اعتبار جهت پوشش ریسک‌های تجاری و ی به صادرکنندگان می‌دهد در جامعه مغفول مانده است.

عضو هیات مدیره سابق صندوق ضمانت صادرات با تاکید بر مسئله ریسک به عنوان بزرگترین مشکل صادرکنندگان تصریح کرد: امیدواریم صادرکنندگان با آشنایی  محصولات صندوق و خدمات آن، این ریسک‌ها را با بیمه نامه پوشش دهند و بتوانند با خیال راحت صادرات خود را انجام دهند.

سپس ایشان به مشکلات SME  ها برای صادرات محصولات تولیدی خود از جمله مشکلات اخیر حمل ونقل و متوقف شدن کامیونهای حامل لوله و پروفیل در مرزهای عراق اشاره کرد و بر اساس استانداردهای جهانی , پیشنهاد تشکیل شرکتهای EMC یا مدیریت صادرات را مطرح نمود .

در انتها به سئوالات نمایندگان شرکتها پاسخ داده شد و مقرر گردید در صورت نیاز و در خواست سندیکا , نماینده کارگزاری صندوق برای راهنمائی و تشکیل پرونده در هفته چند ساعت در سندیکا مستقر گردد و یا با تلفن یا ایمیل به سئوالات پاسخ دهد .

گزارش شرکت صنایع فولاد گسترش سال 98

سمینار نقش بیمه های اعتباری و سازمانهای حمایتی در توسعه صادرات

تحلیل بازار لوله های فولادی قطور

صادرات ,صندوق ,مسئله ,خدمات ,صادرکنندگان ,بیمه ,صندوق ضمانت ,توسعه صادرات ,ضمانت صادرات ,سابق صندوق ,هیات مدیره ,صندوق ضمانت صادرات ,سابق صندوق ضمانت

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

خبرهای روز دنیا ♡دین درآیینه دیدار♡ Bomb varzeshi راهی قدسی نایت فیلم تجهیزات آشپزخانه و رستوران شیدپخت vps همیشه تنها افزایش ویو اینستاگرام (بدون ریزش) دیجیتال مارکتینگ